curiosità e domande
Moderator: scott
Re: curiosità e domande
Spero ora che venga visualizzata.
Re: curiosità e domande
Most excellent, Bruno, and the best of luck to you.
I only want to see so I can know if any are even close to my level of insanity.
If you are, you are one crazy dude. :)
May the craziest one win, see you at the finish line.
I only want to see so I can know if any are even close to my level of insanity.
If you are, you are one crazy dude. :)
May the craziest one win, see you at the finish line.
........................¯\_(ツ)_/¯
¯\_(ツ)_/¯ the future is here ¯\_(ツ)_/¯
Advocate of God Almighty, maker of heaven and earth and redeemer of my soul.
Walter Clarkson
© 2023 Walter W. Clarkson, LLC
All rights reserved. Do not even quote me w/o my expressed written consent.
¯\_(ツ)_/¯ the future is here ¯\_(ツ)_/¯
Advocate of God Almighty, maker of heaven and earth and redeemer of my soul.
Walter Clarkson
© 2023 Walter W. Clarkson, LLC
All rights reserved. Do not even quote me w/o my expressed written consent.
Re: curiosità e domande
Even if it doesn't work, I'd like that on my tombstone along with a picture of Asa Jackson.
Re: curiosità e domande
è nata "Amazing" la ruota che riempirà di merda la bocca dei detrattori. Nel breve filmato dimostrativo ho bloccato sei pesi per la mancanza di meccanismi blocco-sblocco nella parte superiore per azzerare l'attrito per rotolamento; l'uso di pioli che poggiano sulla ruota interna in folle l'ho fa già per il peso discendente; il fatto che la tendenza del secondo passaggio lo fa in movimento, da la certezza di una forte accelerazione; sono in fase di perfezionamento i meccanismi sopra citati e se la salute mi sostiene (non credo in Dio) riuscirò a produrre un video credibile al cento per cento.
Saluti da Bruno.
Re: curiosità e domande
Ecco l'immagine.bruno wrote: ↑Fri May 19, 2023 4:06 amè nata "Amazing" la ruota che riempirà di merda la bocca dei detrattori. Nel breve filmato dimostrativo ho bloccato sei pesi per la mancanza di meccanismi blocco-sblocco nella parte superiore per azzerare l'attrito per rotolamento; l'uso di pioli che poggiano sulla ruota interna in folle l'ho fa già per il peso discendente; il fatto che la tendenza del secondo passaggio lo fa in movimento, da la certezza di una forte accelerazione; sono in fase di perfezionamento i meccanismi sopra citati e se la salute mi sostiene (non credo in Dio) riuscirò a produrre un video credibile al cento per cento.
Saluti da Bruno.
- Attachments
-
- Amazing primo.PNG (404.84 KiB) Viewed 7315 times
Re: curiosità e domande
My client suggests his existence is not contingent on your belief in him, oh chem-trail.www.DeepL.com/Translator wrote:"Amazing" the wheel that will fill the mouths of detractors with shit was born. In the short demonstration film I blocked six weights due to the lack of lock-unlock mechanisms at the top to reset the friction by rolling; the use of pegs resting on the inner wheel in neutral I already did for the descending weight; the fact that the tendency of the second pass does it in motion, gives the certainty of strong acceleration; I am in the process of perfecting the above mechanisms and if health supports me (I do not believe in God) I will be able to produce a 100 percent credible video.
Greetings from Bruno.
Here is the image.
Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)
Yet, best of luck. Keep truckin'.
........................¯\_(ツ)_/¯
¯\_(ツ)_/¯ the future is here ¯\_(ツ)_/¯
Advocate of God Almighty, maker of heaven and earth and redeemer of my soul.
Walter Clarkson
© 2023 Walter W. Clarkson, LLC
All rights reserved. Do not even quote me w/o my expressed written consent.
¯\_(ツ)_/¯ the future is here ¯\_(ツ)_/¯
Advocate of God Almighty, maker of heaven and earth and redeemer of my soul.
Walter Clarkson
© 2023 Walter W. Clarkson, LLC
All rights reserved. Do not even quote me w/o my expressed written consent.
Re: curiosità e domande
Bonjour Bruno,
Si j'ai bien compris votre concept, il y a un problème à mon sens:
Vous avez plus de poids (4) coté ascendent à prendre en charge et une levée de poids sur la rampe.
1 poids dont la masse est extraite de la roue sur la rampe et deux poids en descentes.
ai je bien compris ?
J.B
Ciao Bruno,
Se ho capito bene il suo concetto, c'è un problema:
Hai più peso (4) lato ascendente per prendere in carico e sollevare il peso sulla rampa.
1 peso la cui massa viene estratta dalla ruota sulla rampa e due pesi in discesa.
Ho capito bene, vero?
Dear Bruno,
If I understood your concept correctly, I think there is a problem:
You have more weight (4) side ascendent to support and lifting weight on the ramp.
1 weight whose mass is extracted from the wheel on the ramp and two descending weights.
Do I understand you correctly?
Si j'ai bien compris votre concept, il y a un problème à mon sens:
Vous avez plus de poids (4) coté ascendent à prendre en charge et une levée de poids sur la rampe.
1 poids dont la masse est extraite de la roue sur la rampe et deux poids en descentes.
ai je bien compris ?
J.B
Ciao Bruno,
Se ho capito bene il suo concetto, c'è un problema:
Hai più peso (4) lato ascendente per prendere in carico e sollevare il peso sulla rampa.
1 peso la cui massa viene estratta dalla ruota sulla rampa e due pesi in discesa.
Ho capito bene, vero?
Dear Bruno,
If I understood your concept correctly, I think there is a problem:
You have more weight (4) side ascendent to support and lifting weight on the ramp.
1 weight whose mass is extracted from the wheel on the ramp and two descending weights.
Do I understand you correctly?
La propriété, c'est le vol!
P.J. PROUDHON
P.J. PROUDHON
Re: curiosità e domande
se analizzi sia lo schema che il video come fai tu con i tuoi disegni vedrai che la ruota è sempre sbilanciata dalla parte della rotazione.SHADOW wrote: ↑Fri May 19, 2023 7:18 am Bonjour Bruno,
Si j'ai bien compris votre concept, il y a un problème à mon sens:
Vous avez plus de poids (4) coté ascendent à prendre en charge et une levée de poids sur la rampe.
1 poids dont la masse est extraite de la roue sur la rampe et deux poids en descentes.
ai je bien compris ?
J.B
Ciao Bruno,
Se ho capito bene il suo concetto, c'è un problema:
Hai più peso (4) lato ascendente per prendere in carico e sollevare il peso sulla rampa.
1 peso la cui massa viene estratta dalla ruota sulla rampa e due pesi in discesa.
Ho capito bene, vero?
Dear Bruno,
If I understood your concept correctly, I think there is a problem:
You have more weight (4) side ascendent to support and lifting weight on the ramp.
1 weight whose mass is extracted from the wheel on the ramp and two descending weights.
Do I understand you correctly?
Saluti
Re: curiosità e domande
bruno wrote: ↑Fri May 19, 2023 8:17 amse analizzi sia lo schema che il video come fai tu con i tuoi disegni vedrai che la ruota è sempre sbilanciata dalla parte della rotazione.SHADOW wrote: ↑Fri May 19, 2023 7:18 am Bonjour Bruno,
Si j'ai bien compris votre concept, il y a un problème à mon sens:
Vous avez plus de poids (4) coté ascendent à prendre en charge et une levée de poids sur la rampe.
1 poids dont la masse est extraite de la roue sur la rampe et deux poids en descentes.
ai je bien compris ?
J.B
Ciao Bruno,
Se ho capito bene il suo concetto, c'è un problema:
Hai più peso (4) lato ascendente per prendere in carico e sollevare il peso sulla rampa.
1 peso la cui massa viene estratta dalla ruota sulla rampa e due pesi in discesa.
Ho capito bene, vero?
Dear Bruno,
If I understood your concept correctly, I think there is a problem:
You have more weight (4) side ascendent to support and lifting weight on the ramp.
1 weight whose mass is extracted from the wheel on the ramp and two descending weights.
Do I understand you correctly?
Il video è su YT cerca: bruno calzamiglia e si intitola "Amazin".
saluti
Saluti
Re: curiosità e domande
Show video please.
Re: curiosità e domande
I found your video. Your machine does not spin by itself. Do you know James Lingaard?
Re: curiosità e domande
Wow, that was a dirty crack
Speaking of dirty cracks, how's your [x,y,z] ?
Speaking of dirty cracks, how's your [x,y,z] ?
........................¯\_(ツ)_/¯
¯\_(ツ)_/¯ the future is here ¯\_(ツ)_/¯
Advocate of God Almighty, maker of heaven and earth and redeemer of my soul.
Walter Clarkson
© 2023 Walter W. Clarkson, LLC
All rights reserved. Do not even quote me w/o my expressed written consent.
¯\_(ツ)_/¯ the future is here ¯\_(ツ)_/¯
Advocate of God Almighty, maker of heaven and earth and redeemer of my soul.
Walter Clarkson
© 2023 Walter W. Clarkson, LLC
All rights reserved. Do not even quote me w/o my expressed written consent.
Re: curiosità e domande
I wouldn't have been as hard on him had he not claimed it was working. Lost in translation maybe?